Meldingen op het portaal

Meldingen worden op het klantenportaal weergegeven en kunnen hier onderhouden worden. Wanneer klanten gebruik maken van het klantenportaal heeft OfficeHeart onder de module meldingen de mogelijkheid om de meldingen in te zien en te onderhouden.

 

Reageren op meldingen

  • Open de gewenste melding
  • Vul in het reactievenster uw reactie in. 
  • Klik om een bijlage toe te voegen op de knop “Bijlage toevoegen” 
  • Na het uploaden van de bijlage komt deze bij de overige gegevens van de melding te staan(onder het kopje bijlagen). Hier kan de bijlage ook gedownload worden. 
  • Nadat de reactie is toegevoegd wordt deze weergeven bij de historie van de melding. 

Sortering van meldingen

  • Standaard staat het meldingenoverzicht op alle lopende meldingen. Dit is te zien aan de blauwe knop “Alle lopende”. Wanneer deze knop blauw is zijn alleen alle lopende meldingen zichtbaar. Wanneer deze knop uitgezet wordt (er op klikken, knop wordt wit) worden alle meldingen getoond. 
  • Via het zoekvenster kan er gezocht worden op meldingsnummer, onderwerp en inhoud van de melding. 
  • Met het datumfilter kan er gezocht worden vanaf een bepaalde datum tot het heden. Er wordt hierbij gekeken naar de datum waarop de melding is aangemaakt. Door middel van Rest knop kunnen alle filters weer worden gewist. 

Waardering van reacties

Wanneer er vanuit OfficeHeart een reactie is gegeven op een melding kan deze door de klant worden gewaardeerd met hartjes. Het aantal van deze hartjes komt in OfficeHeart in de meldingmodule achter de desbetreffende melding te staan. Elke laatste rating overschrijft eerder gegeven waarderingen. 

  • Waardering door de klant: 
  • Waardering in de module meldingen: