E-mail omzetten naar melding
Binnenkomende e-mail berichten worden, als de afzender bekend is, geregistreerd onder de betreffende klant. Een e-mail kan ook direct worden omgezet in een melding waardoor er tijd bespaard wordt. Er zijn twee opties; de e-mail kan worden omgezet naar een nieuwe melding of worden toegevoegd aan een bestaande melding.
Nieuwe melding
Let op
Een e-mail moet eerst geregistreerd worden voordat deze kan worden omgezet naar een melding!
- Ga naar e-mail
- Klik met de rechtermuisknop op de betreffende e-mail
- Klik in het geopende keuzemenu voor ‘+Toevoegen als nieuwe melding’
- Selecteer vervolgens de rubriek waar de nieuwe melding aan gekoppeld moet worden
- Klik op ‘Ok’ en vervolgens op ‘Selecteren’
- De melding zal worden aangemaakt en geopend. De gegevens van het e-mailbericht worden geïmporteerd naar het melding venster en kunnen waar nodig worden aangevuld. Na het ‘Opslaan en sluiten’ staat het bericht als melding in de meldingenlijst
Bestaande melding
- Klik met de rechtermuisknop op de betreffende e-mail
- Klik in het keuzemenu op de optie ‘+Toevoegen aan bestaande melding’
- Kies de gewenste melding en klik vervolgens op ‘Selecteren’ (mocht de gewenste melding er niet tussen staan dan kan er d.m.v. zoeken bovenin gezocht worden naar de juiste melding)