Documenten zijn een belangrijk onderdeel in communicatie met uw relaties. Of het nu over contracten, offertes, mailingen of losse brieven gaat, in alle gevallen staat gemak en handig gebruik van de gegevens voorop.
Gegevens worden automatisch in documenten geplaatst. Registratie is sluitend. Bewerken kan in de OfficeHeart Word Editor of in Microsoft Word. Wijzigingen worden automatisch in OfficeHeart opgeslagen.
Worddocumenten kunnen eenvoudig in de OfficeHeart WordEditor worden gemaakt en bewerkt.
Documenten staan niet lokaal in de download folders maar blijven binnen onze veilige private cloud.
Microsoft Word gebruiken kan natuurlijk ook. Voor de automatische verwerken van de documenten kan dan onze AddIn worden gebruikt.
Excel documenten kunnen ook vanuit OfficeHeart worden aangemaakt. Ook voor Excel is een AddIn beschikbaar.
Externe documenten kunnen snel een eenvoudig worden toegevoegd. Sleep de documenten naar de relatie of project, vul de registratiegegevens aan en het dossier is compleet.
Alle document- en bestandstypen worden ondersteund.
Altijd een eenduidige uitstraling en opmaak door gebruik van sjablonen. Gebruik van digitaal briefpapier en automatische conversie naar PDF bij versturen per email of publicatie op het klantenportaal.
Samenvoegen of juist splitsen van PDF documenten, snelle registratie van een bijlage in een emailbericht als documentregistratie zijn voorbeelden van praktische features die het werken met OfficeHeart prettig maken.
Mailingen zijn snel en gemakkelijk uit te voeren. Grote aantallen (20.000+) zijn geen probleem. Gebruik groepen en mailinglijsten voor de organisatie van geadresseerden.
Samenvoegen en verwerken gebeurt allemaal in OfficeHeart, geen extra applicatie of tools nodig. De registratie van deze documenten is dan ook sluitend.
Het resultaat van een mailing is beschikbaar als een samengevoegd Word document of pdf, gesplitst per 250 pagina’s. Zo blijven dit hanteerbare documenten, ook bij het printen.